photography anda

photography anda
snap je kalau xtau..t dpt la pix yg menarik

Sunday, January 16, 2011

Tanpa tajuk Khusus

Lama gila x update blog ni.. tiba2 hari ini terasa ingin menulis sesuatu haha..
kerana kesibukan semenjak dua menjak ni.. aku jarang dapat luangkan masa untuk menulis.. nak berkarya pun,memang x ada masa la..Sekarang aku menjalani latihan industri di sekolah menengah kebangsaan gadong.. setiap hari rutin ku agak padat dengan jadual, bila hujung minggu agak sibuk dengan kenduri arwah.. sebulan berlalu arwah ayah meninggal dunia, semoga roh nya aman di sana dan di cucuri rahmat... amin..
Selepas latihan industri ni... aku belum merancang apa2 lagi.. mungkin aku akan terus stay at sabah, cari kerja sini... atau kembali ke key hell.. aku belum dapat memutuskannya.. tapi hati aku berat untuk kembali ke key hell. Macam2 benda yang perlu aku settlekan di sini,mcm2 perkara yang perlu aku uruskan.. maybe aku akan stay dulu di kampung.. walau pun kadang2 hati ini teringin kembali ke key hell.. sebab di sana ada dia... orang yang aku rindui..bulan dua dia balik sabah,hua.. aku nak meet dia lorh.. akan cari jalan haha..
eh.. aku akan kembali nanti.. aku perlu bekerja haha.

No comments:

Post a Comment

toolbars