photography anda

photography anda
snap je kalau xtau..t dpt la pix yg menarik

Wednesday, January 20, 2010

~ AKHIRNYA PENANTIAN ~ Category: Movies, TV, Celebrities

Setiap apa yang aku temui bersama dikau hanyalah satu khayalan.
Mendabik masa dan membuang hari-hari ku dengan penuh kesedihan,
penuh kemurungan. Sedangkan dikau hanya masih diam begitu sahaja.
Seakan kaku tidak bersuara. Suara yang boleh menjernihkan
segalanya. Aku disuruhnya menunggu sedangkan dikau membatu.
Apakah itu dikatanya dugaan untuk setia ?. Tetapi mengapa begitu ?...
Aku semakin lemas sehingga satu titik perhentian telah aku temui. Bila
sekali aku berhenti, aku tidak akan berpaling lagi memandang dikau.
Walaupun pun satu hari nanti dikau akan kembali sujut disisi tika dikau
merasai apa yang aku rasa selama ini. Kau terlupa bahawa bumi ini
bulat kemana jua arah kau berpusing kau akan bertemu kepada tapak
asal mu untuk kau berhenti dan masa itu aku sudah tidak ada lagi daya
untuk menyambut kau. Segalanya sudah berakhir. AKHIRNYA
PENANTIAN ....

No comments:

Post a Comment

toolbars