photography anda

photography anda
snap je kalau xtau..t dpt la pix yg menarik

Monday, August 9, 2010

~ HATI QARTINY ~ Category: Movies, TV, Celebrities

" ... Dia kata sayang , tetapi aku tidak pernah merasakan kasih sayang
yang dia katakan itu .Ada sahaja alasannya setiap kali aku meminta
penjelasan tentang kasih sayangnya .. Apa yang berat sangat untuk
melafazkannya ?.. Kalau benar dia sayangkan aku , salahkah aku
bertanya meminta bukti , sayang itu kepada aku ?.. Salahkah aku ?..
Berdosakah aku ?.. Aku sudah bosan dengan mainan kata-katanya .
Sekadar untuk menjaga hati aku sahaja , aku rasakan . Dia yang
mengheret hati aku , jiwa aku sehingga aku merangkuk sesat dalam
dunia aku sendiri . Sampai bila aku masih menunggu , sedangkan
hari-hari ku semakin kelam semakin gelap . Sesat ku semakin jauh.
Bagai tidak ada titik berhentinya . Aku di biarkan sahaja begitu, tidak
di pimpinnya untuk mencari jalan pulang . Sedangkan dia masih lagi
gairah dengan ego dan sikap pura-puranya tentang kasih sayang ..
Tidak berasa berdosakah dirinya ? , yang telah menjadikan aku hidup
begini ?.. Hati aku semakin lama semakin jauh untuk membentuk
kemekaran kasih sayang itu . Hati aku sudah lama koyak , sudah lama
menangis. Telah aku cuba memujuk hati aku sendiri . Aku tidak akan
berpaling lagi kali ini melihat wajah mu . Aku akan pergi tinggalkan mu
buat selama-lamanya . Di dalam hati aku sudah penuh dengan janji-janji
mu yang tidak pernah terkota , tidak pernah terjawap sehingga
membentuk ketul-ketul zarah kebencian yang kuat pada diri mu . Aku
cukup-cukup membenci mu . Benci !! .. Moga kau sedar bahawa dunia
ini bulat dan satu hari nanti kau tak perlu menyesal bila kau berada di
tempat aku sekarang dengan rasa yang sama sepertimana yang aku
rasa .. "

By AUCU

No comments:

Post a Comment

toolbars