photography anda

photography anda
snap je kalau xtau..t dpt la pix yg menarik

Sunday, February 20, 2011

L.I

Latihan Industri,sudah Sebulan lebih aku di sini.Tingal sebulan lebih lagi,lama ke tu?
I like this Place,dekat dengan kampung,x perlu jauh2 untuk pergi buat praktikal. Guru2 di sini Baik hati dan peramah,senang nak kata semua kakitangan di sini ok aje hohoho..
Di sini aku xtau apa position aku sebenar,graphic designer ya.. guru ya... Aku datang sini ada sebab.Pertama sebab keluarga,aku mahu dekat dengan family aku.Kedua sebab anak bangsa aku,aku mahu anak bangsa aku buka mata,jangan pandang bidang Multimedia ni mereka tidak boleh berjaya,Sebab dulu Pernah mereka bersuara,bidang yang aku ceburi ini susah untuk dapat kerja, ayuh anak bangsa ku fikirlah dulu sebelum berkata,Dunia sekarang bersaing menggunakan teknologi maklumat.
INGAT !!
Peluang Yang Besar Itu Datang Secara Tiba-Tiba. Datang Tidak Menentu Masa.Datang Di Saat Kita Kesempitan & Kesusahan.Nilailah Peluang Itu Secara Bijaksana.Rebutlah Peluang Yang Besar Itu,Kerana Peluang Yang Besar Itu Boleh Berlalu Dengan Tiba-Tiba.Jangan Jadikan Seribu Alasan Untuk Tidak Merebut Peluang Yang Besar Itu.." Prof Dr. Hamka

No comments:

Post a Comment

toolbars