photography anda

photography anda
snap je kalau xtau..t dpt la pix yg menarik

Friday, June 29, 2012

TIDAK TERPUTUS TASBIH ITU

Aku berjalan bagai di awangan Ketenangan hati aku tika bersama mu Tidak boleh aku tolak Khusyuk ku bukan sebarangan Memuja nama mu sepanjang masa Mengingati mu setiap detik Merindui mu sepanjang siang dan malam Hanya kau yang sering dalam ingatan Awan larat berhenti di depan mata ku Tidak berkelip mata ku melihatnya Terlupa aku akan kekasih hati Yang aku puja selama ini Berarak rasa cinta ku pada mu Kerna keindahan awan larat itu Beraraknya awan larat dari ku Kau sudah tiada di sisi Hiba aku bagai di seru Merindui mu bukan lagi gurauan Mengingati mu bukan lagi kiasan Benar cinta mu asli untuk diri ku Walau buruk di mata ku Indah di mata mu Walau cacat anggota ku Sempurna di sentuhan mu Aku terduduk menadah tangan Dalam tangis kesal ku Aku melihat mu Dalam sendu ku Diri mu hadir menghulur tangan Lalu ku sambut kembali Sepenuh jiwa raga cinta ku Dan sesungguhnya cinta mu Harum bak kasturi asli Bagai butir-butir tasbih Kau berikan pada ku Semakin berkilat dan berkilau Tidak akan terputus tasbih itu Dari jemari ku yang amat merindui mu Alhamdulillah taufik yang diberikan Menjadikan kesal ku semakin susut Hidayah mu menderukan wangian Sesungguhnya hanya kesyukuran Yang mampu terlafaz dari gerak hati ku Setelah kesal ku mengajar erti cinta tulus mu AUCU " TIDAK TERPUTUS TASBIH ITU " 20 MAY 2011

No comments:

Post a Comment

toolbars